Igyekszünk minden fejlesztés kérésnek eleget tenni, így került sorra a sztornózási lehetőség bevezetésére is rendszerünkben. Ennek köszönhetően mostantól te is tudod törölni az elrontott, vagy visszamondott rendeléseket.

Rendszerünkbe való belépés után a bal oldali menüsorban a „Riportok” fülre kattintva a legördülő menüből a „Lezárt rendelésekopciót válaszd ki!
Ezután megjelennek a lezárt rendeléseid, miután kiválasztottad a hibás rendelést, az adott megrendelés mellett találsz egy kis nyilat, erre kattintva „kinyílik” a megrendelés, és láthatod a részleteket.
A következő lépés az alábbiak szerint a Fizetések opcióra való kattintás:

Ezután a jobb oldali piros „X”-re kattintva tudod sztornózni a rendelést.

Rendszerünk a törölt tételeket visszateszi az adott asztalra, amelyre eredetileg fel volt véve, így figyelni kell, hogy azon az asztalon ne legyen semmilyen másik tétel a sztornózás pillanatában, ám rendszerünk erre az alábbi felugró ablakkal figyelmeztet.

Fontos, hogy az elrontott rendelések sztornózását csak a műszak lezárása előtt végezhető el!