Rendelésfelvétel a testreszabható asztaltérkép alapján (pl. vendégtér, terasz), vagy akár pultos eladás esetén azonnali gyorseladás mód is alkalmazható.
Alkalmazás letöltése bármely eszözplatformra, rendszerkövetelményekről a gyakori kérdések között tájékozódhatsz.
Egy felhasználó beléphet egy időben akár a telefonján, laptopján és tabletjén is. Nincsen helyhez kötöttség.
Számtalan riport és lekérdezés érhető el kérhető le és exportálható igény szerint. A riportokról bővebben itt olvashatsz.
Felhasználóként eltérő jogosultságok állíthatók be. A funkcióról bővebben itt olvashatsz.
Minden dolgozó egy felhasználó, azaz ahányan dolgoztok a rendszerrel, akkora csomagot érdemes választani. Így a későbbiekben visszakövethetők a rendszerben végzett lépések.
Lehetőség van munkacsoport alkotására (pl. pultban dolgozók), de ez esetben egy profilt többen használnak.
Eladásnál a rendszer automatikusan levonja a készletből az eladott terméket vagy alapanyagot. Lehetőség van selejtezésre, bevételezésre és leltározásra is.
A Qerko szolgáltató segítségével az asztalokra kihelyezett QR kóddal a vendéged azonnal kifizetheti a fogyasztásét mobiltelefonjával, anélkül, hogy ki kellene vidd a bankkártya terminált. Bővebb infó: www.placcon.hu/qerko
Telefonos ételrendelést lehetőség van rögzíteni a rendszerben. A vevőadatok felvitele után rendeld a futárhoz a rendelést. A futárok szállítólevelet kapnak, amellyel az elszámoltatás is egyszerűbb.
Már a Wolt-ról érkező rendelések is megjelennek a rendszerben.
A konyhában egy monitorra érkeznek a szakács részére a megbízások. Ha elkészült, jelöli, és a Placc látja a felszolgálható fogásokat.
Blokkolj gyorsan egy vonalkódolvasó segítségével. Mit jelent ez? Tudd meg az alábbi videó segítségével.
Előre feltöltött vagy befizetett összeg kezelése dolgozói juttatásként, vagy törzsvendég egyenlegként. Aktuális egyenleg bármikor megtekinthető.
A vendégek kihelyezett tv-n keresztül kisérhetik figyelmmel a rendelés sorszámának állapotát (készül, elkészült). A funkció a rendelésváró és sorszámosztó modullal együtt használható.
Rögzítsd az asztalfoglalásokat a PlaccOn-ban, tervezz teltházat. Az asztaltérkép figyelmeztet, hogy ne ültess oda vendéget, ahova aktív asztalfogagás van.
A funkció segítségével alapanyagokból tudsz darab terméket átváltani a rendszerbe. Pl: főzől 50 adag levest, vagy előkészítesz 100 adag pizzatésztát.
Háttérraktárak, vagy eltérő raktárak létrehozásával elkülöníthető a készlet, külön leltározás lehetőségét biztosítva ezáltal.
Áru átadása egyik raktárból a másikba, vagy egyik üzletből a másikba (több üzlet esetén).
A modul segítségével bizonyos pénztárgép részére a fizetésnél egy QR kód generálódik, ami a pénztárgéphez kapcsolt szkenner segítségével leolvasható. A „lecsippantás” pillanatában a pénztárgép elkészíti a nyugtát, akár tételes nyomtatással, ÁFA bontással.
A modul lehetővé teszi a kommunikációt az adóügyi blokknyomtató és a PlaccOn között. Megfelel a magyarországi adóügyi előírásoknak, képes adóügyi nyugtát és AFA-s számlát nyomtatni.
Ez a modul akkor szükséges, ha egy üzletben egynél több pénztárgép dolgozik, pl. két helyen lehet fizetni.
Az online rendelési modul segítségével könnyedén alakíthatod át weboldalad webáruházzá, lehetővé téve ezzel vendégeidnek az online rendelést. Az integráció segítségével pár lépésben biztosíthatsz házhozszállítási lehetőséget, miközben az adatok bekerülnek a PlaccOn felhasználói fiókodba is.
A modul segítségével, ha Previo, Hotelgram, Hotrest programot használsz, tudsz szobahitelre terhelni, így a PlaccOn átadja a szálláshely program részére a fogyasztott tételeket szobára vagy vendégnévre.
Franchise láncok számára, lehetőséget ad központ kezelésre, csoportos műveletekre, ripotokra, egyedi igények kialakítására.
Rendelésfelvétel a testreszabható asztaltérkép alapján (pl. vendégtér, terasz), vagy akár pultos eladás esetén azonnali gyorseladás mód is alkalmazható.
Alkalmazás letöltése bármely eszözplatformra, rendszerkövetelményekről a gyakori kérdések között tájékozódhatsz.
Egy felhasználó beléphet egy időben akár a telefonján, laptopján és tabletjén is. Nincsen helyhez kötöttség.
Számtalan riport és lekérdezés érhető el kérhető le és exportálható igény szerint. A riportokról bővebben itt olvashatsz.
Felhasználóként eltérő jogosultságok állíthatók be. A funkcióról bővebben itt olvashatsz.
Minden dolgozó egy felhasználó, azaz ahányan dolgoztok a rendszerrel, akkora csomagot érdemes választani. Így a későbbiekben visszakövethetők a rendszerben végzett lépések.
Lehetőség van munkacsoport alkotására (pl. pultban dolgozók), de ez esetben egy profilt többen használnak.
Eladásnál a rendszer automatikusan levonja a készletből az eladott terméket vagy alapanyagot. Lehetőség van selejtezésre, bevételezésre és leltározásra is.
A Qerko szolgáltató segítségével az asztalokra kihelyezett QR kóddal a vendéged azonnal kifizetheti a fogyasztásét mobiltelefonjával, anélkül, hogy ki kellene vidd a bankkártya terminált. Bővebb infó: www.placcon.hu/qerko
Telefonos ételrendelést lehetőség van rögzíteni a rendszerben. A vevőadatok felvitele után rendeld a futárhoz a rendelést. A futárok szállítólevelet kapnak, amellyel az elszámoltatás is egyszerűbb.
Már a Wolt-ról érkező rendelések is megjelennek a rendszerben.
A konyhában egy monitorra érkeznek a szakács részére a megbízások. Ha elkészült, jelöli, és a Placc látja a felszolgálható fogásokat.
Blokkolj gyorsan egy vonalkódolvasó segítségével. Mit jelent ez? Tudd meg az alábbi videó segítségével.
Előre feltöltött vagy befizetett összeg kezelése dolgozói juttatásként, vagy törzsvendég egyenlegként. Aktuális egyenleg bármikor megtekinthető.
A vendégek kihelyezett tv-n keresztül kisérhetik figyelmmel a rendelés sorszámának állapotát (készül, elkészült). A funkció a rendelésváró és sorszámosztó modullal együtt használható.
Rögzítsd az asztalfoglalásokat a PlaccOn-ban, tervezz teltházat. Az asztaltérkép figyelmeztet, hogy ne ültess oda vendéget, ahova aktív asztalfogagás van.
A funkció segítségével alapanyagokból tudsz darab terméket átváltani a rendszerbe. Pl: főzől 50 adag levest, vagy előkészítesz 100 adag pizzatésztát.
Háttérraktárak, vagy eltérő raktárak létrehozásával elkülöníthető a készlet, külön leltározás lehetőségét biztosítva ezáltal.
Áru átadása egyik raktárból a másikba, vagy egyik üzletből a másikba (több üzlet esetén).
A modul segítségével bizonyos pénztárgép részére a fizetésnél egy QR kód generálódik, ami a pénztárgéphez kapcsolt szkenner segítségével leolvasható. A „lecsippantás” pillanatában a pénztárgép elkészíti a nyugtát, akár tételes nyomtatással, ÁFA bontással.
A modul lehetővé teszi a kommunikációt az adóügyi blokknyomtató és a PlaccOn között. Megfelel a magyarországi adóügyi előírásoknak, képes adóügyi nyugtát és AFA-s számlát nyomtatni.
Ez a modul akkor szükséges, ha egy üzletben egynél több pénztárgép dolgozik, pl. két helyen lehet fizetni.
Az online rendelési modul segítségével könnyedén alakíthatod át weboldalad webáruházzá, lehetővé téve ezzel vendégeidnek az online rendelést. Az integráció segítségével pár lépésben biztosíthatsz házhozszállítási lehetőséget, miközben az adatok bekerülnek a PlaccOn felhasználói fiókodba is.
A modul segítségével, ha Previo, Hotelgram, Hotrest programot használsz, tudsz szobahitelre terhelni, így a PlaccOn átadja a szálláshely program részére a fogyasztott tételeket szobára vagy vendégnévre.
Franchise láncok számára, lehetőséget ad központ kezelésre, csoportos műveletekre, ripotokra, egyedi igények kialakítására.
Rendelésfelvétel a testreszabható asztaltérkép alapján (pl. vendégtér, terasz), vagy akár pultos eladás esetén azonnali gyorseladás mód is alkalmazható.
Alkalmazás letöltése bármely eszözplatformra, rendszerkövetelményekről a gyakori kérdések között tájékozódhatsz.
Egy felhasználó beléphet egy időben akár a telefonján, laptopján és tabletjén is. Nincsen helyhez kötöttség.
Számtalan riport és lekérdezés érhető el kérhető le és exportálható igény szerint. A riportokról bővebben itt olvashatsz.
Felhasználóként eltérő jogosultságok állíthatók be. A funkcióról bővebben itt olvashatsz.
Minden dolgozó egy felhasználó, azaz ahányan dolgoztok a rendszerrel, akkora csomagot érdemes választani. Így a későbbiekben visszakövethetők a rendszerben végzett lépések.
Lehetőség van munkacsoport alkotására (pl. pultban dolgozók), de ez esetben egy profilt többen használnak.
Eladásnál a rendszer automatikusan levonja a készletből az eladott terméket vagy alapanyagot. Lehetőség van selejtezésre, bevételezésre és leltározásra is.
A Qerko szolgáltató segítségével az asztalokra kihelyezett QR kóddal a vendéged azonnal kifizetheti a fogyasztásét mobiltelefonjával, anélkül, hogy ki kellene vidd a bankkártya terminált. Bővebb infó: www.placcon.hu/qerko
Telefonos ételrendelést lehetőség van rögzíteni a rendszerben. A vevőadatok felvitele után rendeld a futárhoz a rendelést. A futárok szállítólevelet kapnak, amellyel az elszámoltatás is egyszerűbb.
Már a Wolt-ról érkező rendelések is megjelennek a rendszerben.
A konyhában egy monitorra érkeznek a szakács részére a megbízások. Ha elkészült, jelöli, és a Placc látja a felszolgálható fogásokat.
Blokkolj gyorsan egy vonalkódolvasó segítségével. Mit jelent ez? Tudd meg az alábbi videó segítségével.
Előre feltöltött vagy befizetett összeg kezelése dolgozói juttatásként, vagy törzsvendég egyenlegként. Aktuális egyenleg bármikor megtekinthető.
A vendégek kihelyezett tv-n keresztül kisérhetik figyelmmel a rendelés sorszámának állapotát (készül, elkészült). A funkció a rendelésváró és sorszámosztó modullal együtt használható.
Rögzítsd az asztalfoglalásokat a PlaccOn-ban, tervezz teltházat. Az asztaltérkép figyelmeztet, hogy ne ültess oda vendéget, ahova aktív asztalfogagás van.
A funkció segítségével alapanyagokból tudsz darab terméket átváltani a rendszerbe. Pl: főzől 50 adag levest, vagy előkészítesz 100 adag pizzatésztát.
Háttérraktárak, vagy eltérő raktárak létrehozásával elkülöníthető a készlet, külön leltározás lehetőségét biztosítva ezáltal.
Áru átadása egyik raktárból a másikba, vagy egyik üzletből a másikba (több üzlet esetén).
A modul segítségével bizonyos pénztárgép részére a fizetésnél egy QR kód generálódik, ami a pénztárgéphez kapcsolt szkenner segítségével leolvasható. A „lecsippantás” pillanatában a pénztárgép elkészíti a nyugtát, akár tételes nyomtatással, ÁFA bontással.
A modul lehetővé teszi a kommunikációt az adóügyi blokknyomtató és a PlaccOn között. Megfelel a magyarországi adóügyi előírásoknak, képes adóügyi nyugtát és AFA-s számlát nyomtatni.
Ez a modul akkor szükséges, ha egy üzletben egynél több pénztárgép dolgozik, pl. két helyen lehet fizetni.
Az online rendelési modul segítségével könnyedén alakíthatod át weboldalad webáruházzá, lehetővé téve ezzel vendégeidnek az online rendelést. Az integráció segítségével pár lépésben biztosíthatsz házhozszállítási lehetőséget, miközben az adatok bekerülnek a PlaccOn felhasználói fiókodba is.
A modul segítségével, ha Previo, Hotelgram, Hotrest programot használsz, tudsz szobahitelre terhelni, így a PlaccOn átadja a szálláshely program részére a fogyasztott tételeket szobára vagy vendégnévre.
Franchise láncok számára, lehetőséget ad központ kezelésre, csoportos műveletekre, ripotokra, egyedi igények kialakítására.