Miben nyújt segítséget a PlaccOn éttermi rendszer?
Több üzlet kezelése
5, 15, 105 franchise partnered van? A PlaccOn-nal könnyedén követheted nyomon az üzletek alakulását anélkül, hogy 105 belépőkódot kellene megjegyezned.
Egyszerű riportok, árumozgatások, készletkezelés és a rendelések áttekinthetősége.
Árumozgatások
Gyakran vándorol a készlet az üzletek között, de idáig az adminisztráció megnehezítette a mindennapjaidat? Kezeld könnyedén termékeidet és alapanyagaidat, helyezd át egyik raktárból a másikba, vagy mozgasd át más üzlet raktárába.
Automatikus bevásárlólista
Ne várd meg, míg teljesen kifogysz a készletből! A PlaccOn a fogyó termékek alapján automatikus bevásárlólistát készít számodra, amelyet akár azonnal továbbíthatsz is beszerzésre beszállítóid részére.
Pénztárgép kapcsolat
A pénztárgép kapcsolatnak köszönhetően QR kód leolvasásra alkalmas pénztárgéppel egyetlen csippantással, automatikusan kerül nyomtatásra az adóügyi bizonylatot.
Törzsvendég kedvezmények, bérletek
Nagy hangsúlyt fektetsz a visszatérő vendégek generálására? Adj teret fogyasztóidnak a rugalmas vendégkezelésnek köszönhetően. Állíts be előre személyre szabott kedvezményeket, vagy tedd lehetővé előre megvásárolt bérletek lefogyasztását.
Üzletenként eltérő kedvezmények is alkalmazhatók.
Variációk, feltétek és allergének kezelése
3 olyan funkció, amely jelentősen megkönnyíti a vendégkiszolgálást.
Variációk:
A pizzák paradicsomos és tejfölös alappal is válaszhatók? A tésztaételek teljes kiőrlésű, vagy rizstésztával is választhatók? Kezeld variációkkal könnyedén rendelésfelvételnél az opciókat.
Feltétek:
Rögzítsd a termék felvitelnél, hogy milyen feltétek választhatók az adott ételhez/italhoz, és rendelésfelvételnél a felugró választékablakban gyorsan és könnyedén kiválaszthatod. Például pizzák esetén extra parmezán, vagy kávénál mandulatej.
Allergének keresése:
Rendelésfelvételnél válaszd ki a felugró ablakban, hogy melyik allergéneket nem eheti vendéged, és máris megkapod azt a listát, amit fogyasztani tud.
Mi mindent tud még a PlaccOn?
Kiszállítási funkció
Változatok és feltétek kezelése
Allergének kezelése, keresése
Árukészlet kezelése, leltár
Pénztárgép kapcsolati lehetőség
Rendelésváró, konyhai monitor
Sorszámosztó
Elviteles áfa kezelése
Automatikus bevásárlólisták
Asztaltérkép
Asztalfoglalások rögzítése
Kedvezmények, jutattások kezelése
Törzsvendégek kezelése, hitelkeret
Pultos gyorseladási mód
Belső chat
Blokk- és rendelésnyomtatás
Riportok és szűrés
Kimutatások könyvelőnek
Online, telepítés nélküli használat
Több üzlet - egy felületen
Jogosultságok kezelése
Ingyenes demo verzió 14 napig
Regisztrálj most kötelezettségek nélkül a 14 napos demo verzióra!
A PlaccOn nem csupán vendéglátó szoftver, hanem egy vállalatirányítási rendszer, kizárólag olyan hasznos funkciókkal, amire franchise üzleteid részére szükség van!
Tulajdonos vagy?
Vedd kézbe az irányítást! Naprakész riportok a Placcról bárhonnan, bármikor.
Üzletvezető vagy?
Növeld üzleted eredményességét okos készletkezeléssel és csapatod munkájának hatékony szervezésével.
Pincér vagy?
Felejtsd el a cetliket! Rendelésfelvétel gyorsan és elegánsan saját tablettel. Üzenjetek egymásnak, hogy mindenki képben legyen a PlaccOn!
Telepítés nélkül azonnal használható!
Telepítés nélkül azonnal használható!
A PlaccOn online éttermi rendszer felhő alapú, telepítés nélkül, automatikus frissítésekkel működik.
Mivel az adatok felhőben tárolódnak ezért bármikor, bárhonnan beléphetsz a rendszerbe! Mindezt biztonságosan, bármilyen okoseszközről!
Rólunk mondták
Más vállalkozásban, éttermekben dolgoztam már más rendszerekkel. A Placcont alaposan átnéztem egy barátunknál, a Kávétársaságnál. Nagyon logikus és nagy segítség a könyvelés előkészítésben is! A rendszer indulását követően jöttünk rá, hogy milyen sokat fogyasztanak a dolgozók és mennyi olyan termék van, ami nem fogy.
Fontos volt egy olyan rendszer részünkre, amiben a készletváltozást nyilván tudjuk tartani és képes blokk nyomtatásra. A PlaccOn felülete különösen tetszett, főleg az, hogy bárhonnan elérhetem. Mint tulajdonos, nagyon fontos számomra, hogy rá tudok nézni a statisztikákra akkor is, ha az üzeleten kívül tartózkodom.
A PlaccOn bevezetése után derült fény számunkra arra, hogy mekkora készlethiánnyal küzködünk és milyen sokat fogyasztanak az alkalmazottaim. Ezért új belső szabályokat vezettünk be és gyakrabban leltározunk azóta. Az üzleten kívül is nagyon gyakran lépek be a rendszerbe.
Azért döntöttünk a PlaccOn mellett, mert jó a megjelenése és nagyon felhasználóbarát. Megrendelés után 2 napon belül feltöltöttük a rendszert adatokkal és már használtuk is. Nagyon könnyű volt a betanulás, az üzletkötő megmutatott mindent. A munkatársak nagyon örültek, hamar megtanulták.