GY.I.K.

Kérdésed maradt? Tekintsd át a leggyakrabban előforduló kérdéseket a PlaccOn online éttermi szoftver használatával, működési hátterével és a szabályozási környezettel kapcsolatban. Ha még mindig nem találtál választ vedd fel velünk a kapcsolatot közvetlenül!

Funkciók

A program kezel készletet?

Igen, segítségével pontosan nyilvántartható az aktuális alapanyag, késztermék raktárkészlet.

Minden egyes alkalommal amikor valami eladásra kerül, levonásra kerül a felhasznált alapanyag vagy termék. További lehetőség van készletmozgások kezelésére is pl: egyik üzletből átadás a másik üzletbe, vagy egyik raktárból áru átadás a másik raktárba, stb. Tudsz leltározni (készlet korrekciózni) illetve selejteszhetsz is. Visszamenőleg minden tranzakciót ment a rendszer, így könnyen szűrhető, miképp mozog az áru vagy alapanyag.

Technológia / biztosnág

Milyen technikai igénye van a programnak?

Nincsen semmilyen extra igénye, akár egy tablet (lehetőleg Windows operációs rendszerrel) vagy egy telefon is elegendő a használatához.

A programot nem kell telepíteni bárhonnan hozzáférhető és azonnal használható!

Mi történik, ha megszakad az internetkapcsolat?

Ma már nem jellemző, hogy a szolgáltató ne tudjon állandó internetkapcsolatot biztosítani, természetesen mégis megesik alkalmanként technikai leállás, az ilyen esetekre az a legegyszerűbb megoldás hogy mobiltelefonokon megosszuk az internetet erre az időre a hotspot segítségével.

 

Az adatok biztonságban vannak a felhőben?

a PlaccOn egy online rendszer, de ma már rendegeteg ilyen biztonságos rendszert használunk levelezésre, ügyfélkezelésre, akár számlázásra. Rendszerünk folyamatosan szinkronizál a szerverekkel, és egyszerre több tárhelyen történik a mentés, hogy ne fordulhasson elő adatvesztés. A belépési jelszónak minimális követelménye van pl: felhasználónév+JelszÓm1234 ezzel segítjük, hogy az adatok ne legyenek hozzáférhetőek idegenek számára. A rendszerben beállítható a kiléptetés ideje, ami egy újabb elem hogy az adatok biztonságban legyenek.

Másik programból lehet importálni adatokat a PalccOn-ra?

Igen, minden alapanyagot, terméket, és egyéb cikket be lehet tölteni, ehhez egy minta táblázatot biztosítunk.

Csak a PlaccOn nyújtotta eszközök, vagy saját számítógépem is alkalmas?

A PlaccOn egy online rendszer, ez olyan előnyökkel jár hogy bármilyen eszközről lehet használni. Az más kérdés, hogy vannak otthoni egyszerű eszközök és vannak profi vendéglátói gépek. Ha a tárcád még nem engedi a profi eszközöket, akkor is van még köztes megoldás. Ha saját eszközt használsz kérd ki munkatársunk véleményét, mielőtt eszközt vásárolnál, mert nekünk nagy gyakorlati ismeretünk van az eszközök használhatósága terén.

Kell telepíteni a PlaccOn-t?

Amennyiben PC-ről használod nincs szükség telepítésre, ha tableten használod vagy telefonon töltsd le a letöltések menüpontból az ANDROID vagy IOS alkalmazásunkat. A PlaccOn egy teljesen “instant” rendszer, akár önmagad elvégezheted a telepítéseket és a beállításokat, de természetesen kérheted munkatársunk segítségét és ez esetben elvégezzük a telepítést és a beállításokat a helyszínen.

Jogszabályi környezet

A program be van e kötve a NAV-hoz?

Nem, a PlaccOn egy belső készlet nyilvántartásra szolgáló program, amit csak Te és az általad jogosult személy ér el.

 

Kell használni pénztárgépet ha PlaccOn-t használok?

Igen, mindenképp kell használni pénztárgépet.

 

Összeköthető pénztárgéppel a PlaccOn rendszer?

Igen, választhatsz olyan pénztárggépet ami QR kód leolasóval rendelkezik (lsd eszközök menüpont, beszerzésben és beállításban tudunk segíteni), így nem kell a pénztárgépet nyomkodnod egyáltalán. A fizetést lezárod a számítógépen vagy a tableten a PlaccOn programmal, ekkor egy QR kód jelenik meg a képernyőn, amit a pénztárgép szkennelével csak le kell csappantanod és nyomtatódik is a blokk, hisz a tételek bekerülnek a pénztárgépbe hiba nélkül. Beállítható akár az is, hogy a pénztárgép egy tételes blokkot nyomtasson, így blokknyomtatóra egyáltalán nem lesz szükséged.

A PlaccOn NAV kompatibilis opcionális verzióra 2020 év elejére várható (jelenleg fejlesztés alatt van) Ennél a verziónál már egyáltalán nem kell már pénztárgépet legyen üzletetdben csak a számítógép, a PlaccOn és egy adóügyi nyopmtató (várható eszköz költsége – számítógép, adóügyi nyomtató, kijezővel kb 600.000 Ft+ÁFA lesz)

 

A PlaccOn ismeri a különböző ÁFA típusokat pl "elviteles" vásárlások esetére?

Igen, Sőt a dolgozónak nem is kell ismernie az ÁFA törvényeket, mert a rendszer kezel “elviteles ÁFA” típust, pl megadható hogy egy étel vagy kávé alapaértelmezett helyben fogyasztásra való ÁFA kulcsa 5% legyen, de ha elviteles, akkor 18 vagy 27%. A dolgozódnak a rendelésfelvételkor csak a “to go” gombot kell megnyomni és a rendszer automatikusan módosítja az ÁFA kulcsokat. Ilyen egyszerű:)

Igényelj 14 napos demo verziót, próbáld ki saját eszközödön, telepítés nélkül a PlaccOn rendszerét.


Munkatársunk igény szerint bemutatja a funkciókat (telefonon, skype-on vagy személyesen) továbbá egy négyrészes email tanácsadást kapsz a rendszer használatáról sok-sok videó anyaggal.