Riportok és tervezés

Jó a hangulat a PlaccOn? Az üzletvezetőd is kézben tartja a napi feladatokat? Ez mind szuper, de mit mutatnak a számok?

Riportjaink segítségével vezesd tudatosan a vállalkozásod, akár több üzlet működésének összehangolásával. Ha ugyanazok a munkafolyamatok merülnek fel több üzletben is, azt a feladatot egyszerre elvégezhetitek (pl: termékfeltöltés, alapanyagrandelés, üzenet küldése a dolgozóknak stb.)

Használd aktívan riportjainkat, és hozz tényeken alapuló üzleti döntéseket! Tervezz a PlaccOn bármikor, bárhonnan!

Riportok

Riportjaink segítségével összehasonlíthatod az eredményességet időszakok szerint, vagy több üzletet összehasonlítva. Mindezt a szűrők egyszerű alkalmazásával; láthatod az eredményeket és a napi tevékenységeket, beosztás szerint is. 

Napi forgalom, készlet tevékenységek, felhasználói aktivitás, alkalmazott kedvezmények és mértékei, szállítói adatok, alkalmazott árak.

Készíts külön kimutatásokat a könyvelőnek a készletről, amit Excelbe vagy PDF-be exportálva is megkaphat. 

Több üzlet

 

Több üzleted is van? Esetleg részt szoktál venni rendezvényeken, vagy szezonálisan bővülsz? Kezelj a rendszeren belül minden tevékenységet, és lásd az egységeid eredményességét együtt és külön-külön is. Szűrőket alkalmazva fontos összefüggések tárulnak fel, melyek alapján üzleti döntéseid meghozhatod.

Kommunikálj üzletvezetőiddel és az egész csapattal együtt, külön-külön, vagy célzottan csak azoknak küldd el az adott információt, akiket közvetlenül érint.

Adjatok át készletet egyik egységből a másikba. Hasonlítsd össze a beszállítókat, és lásd az alapanyag árak változását beszállítók és időszak szerint is.

A PlaccOn riportjaihoz okoseszközöddel bárhonnak hozzáférsz, így nyugodtan elutazhatsz és intézheted a dolgaid, hiszen a zsebedben mindig ott a PlaccOn!

Olvasd el blogbejegyzésünket több üzlet kezeléséről, és egy érdekes sztorit a TGI Fridays születéséről.

Jogosultságok

 

Üzletedben a különböző területeken dolgozó Kollégáid más-más területekért felelnek. Adj jogosultságot és rálátást a Placc folyamataira a felelősségi szinteknek megfelelően.

Egy új munkatárs első lépésben elegendő, ha a termékeket látja, az eladás funkciót használja, részt vesz a belső üzenetváltásban és a beosztások egyeztetésében.

Míg  a tapasztalt és az üzlet eredményességéért felelős üzletvezetődnek már szofisztikáltabb hozzáférést engedhetsz a forgalmi adatokhoz, és a kiadások struktúráját is átlátja területenként és időszakosan is. Készletkezeléshez, a kínálat és akciók tervezéséhez minden eszköz a rendelkezésére áll, csakúgy mint egy hatékony kommunikációs felület a csapattal. Hiszen a csapat az egész placc lelke és mozgatórugója. Segítsd munkájukat megfelelő infrastruktúrával és hatékony információáramlással.

A PlaccOn rendszere az egyedi, dolgozói fogyasztásokat is kezeli, amit akár sávokhoz vagy belső motivációs rendszeredhez is köthetsz.

 

Vendégkiszolgálás

Csapatmunka

Üzletvezetés