1. Bármikor, bárhonnan eléred
A PlaccOn online éttermi rendszer, felhő alapú ezért bárhol is vagy láthatod a forgalmi adatokat, a készletet, kezelhetsz foglalásokat, üzenhetsz a csapatodnak és friss riportok alapján tervezheted meg a következő időszakot.
2. Nincs speciális technikai igénye, bármilyen okoseszközről használható a vendéglátó szoftver.
Asztali gép, tablet vagy telefon – mind tökéletes a szoftver használatára. Mivel az adatok a felhőben tárolódnak ezért bárhonnan, bármilyen eszközről eléred a rendszert. Nem kell telepítened, csak a belépési adataidra van szükséged.
3. Egyszerre több üzletet kezel
A PlaccOn éttermi rendszer egyszerre több üzlet kezelésére kitűnően alkalmazható, így optimalizálhatod az erőforrásaid elosztását, az üzleteid készlet- és raktárkezelését a fenntartható működésért:
→ árukészlet átadás egyik üzletből a másikba;
→ termékek együttes kezelése;
→ felhasználók együttes kezelése: munkatársak jogosultságai, riportok, üzenetek, beosztás
→ riportok egy adott üzletre vagy az összes egységre. Hasonlítsd össze üzleteid eredményességét különböző szempontok szerint szűrők segítsével.
4. Rendezvények és kitelepülések kezelése
Egy rendezvény teljesen összekuszálja a készletkezelésed? Mostantól nem!
A PlaccOn éttermi rendszer bárhonnan elérhető. Internet vagy mobilinternet segítségével egy külső rendezvényen is tudod hasznlni a rendszert! Eladás, készletkezelés, forgalom! Minden funkció bárhol, bármikor a zsebedben!
5. Ingyenes fejlesztés és automatikus frissítések
Mivel ne egy dobozos termékről van szó, ezért a rendszert telepítened és frissítened nem kell. A PlaccOn szoftver fejlesztői mindig naprakészen tartják a rendszert, legyen szó jogszabályváltozásról vagy az elérhető funkciók fejlesztéséről.
6. Testreszabható riportok
Az aktuális forgalmi adatokat és aktuális árukészleted adatait bárhonnan eléred okoseszközöd segítsésével. Tervezd az üzleted működését személyre szabható riprtok segítségével , akár több üzlet működésének és készletkezelésének összehangolásval! Bárhol, bármikor kezedben az irányítás!
7. Csapatmunka a PlaccOn
Vendéglátó szoftver nem csak az eladásban és a készletkezelésben segítség, hanem olyan feladatokat is ellát, mint a munkaidő ellenőrzése és a csapaton belüli kommunikáció: belső levelezés, feladatok delegálása, to do listák.
8. PlaccOn rendszer bevezetése a napi működésbe lépésről lépésre
Ha szeretnéd, hogy a csapatod lépésről lépésre álljon át egy új rendszerre, részletekben is elindíthatod a bevezetését. Például az online éttermi rendszer használat kezdetekor először csak az eladás modult használjátok, majd kiegészítitek a készletkezeléssel, a leltározással, végül a csapaton belüli kommunikáció és a napi feladatok delegálása is megvalósulhat a PlaccOn felületén.
9. Demó verzió élő funkciókkal és 30 nap pénzvisszafizetési garancia
Nincs kockázat, hiszen megrendelés előtt demó verziónkkal tesztelheted a PlaccOn felületét és a funkciók működését, sőt 30 napos pénzvisszafizetési garanciát vállalunk.
Rugalmas, sávos árazás a csapatod méretének megfelelően, hűségidő nélkül!
10. Ügyfélszolgálat
A hibajegyek űlapon juttathatóak el legegyszerűbben a rendszer használatával kapcsolatos kérdésed vagy felmerült problémád a PlaccOn csapatához. Hibajegyes megkeresés esetén 1 munkanapon belüli választ garantálunk! Ha nem válaszolunk ennyi időn belül egy hónapig ingyen használhatjátok a programot!
Ezen kívül chat-en és telefon is elértek minket!
Találkozzuk a PlaccOn!
Igényelj 14 napos demo verziót és próbáld ki saját eszközödön, telepítés nélkül a PlaccOn rendszerét.
Munkatársunk igény szerint bemutatja a funkciókat (telefonon, skype-on vagy személyesen) továbbá egy négyrészes email tanácsadást kapsz a rendszer használatáról sok-sok videó anyaggal.
További cikkeink!
Pályázati felhívás: támogatás informatikai fejlesztésre, eszközbeszerzésre és ingatlanfelújításra
Megjelent a GINOP Plusz-1.2.1-21, ami a mikro- kis- és középvállalkozások részére biztosít támogatást informatikai fejlesztésre, konyhai berendezések beszerzésére és ingatlanfelújításra. Ezáltal a támogatás éttermi rendszer fejlesztését is lehetővé teszi....
Vevőkijelző, asztali alkalmazás és új riport funkció: újdonságok áprilisban
2021. áprilisában 3 új funkcióval bővült a PlaccOn rendszere, amelyek egyrészt a belső munkát gyorsítják és segítik, másrészt a vevők tájékoztatását segítik elő. Sorszámkijelző modul Legújabb fejlesztésünk a vevők tájékoztatását szolgálja. Az elkészült...
Újdonság: online rendelési modul
Kiszállításra váltanál, de nincs erre alkalmas weboldalad? Csak egy Facebook oldallal rendelkezel, de szeretnél online rendelést biztosítani vendégeidnek? A PlaccOn online rendelési modulja azonnal indítható, weboldal nélkül is használható online étlapot...