1. A tálcán található keresőben keress rá a „PrintNode” alkalmazásra és nyisd meg.
2. A felugró ablakban add meg az alábbi felhasználónevet és jelszót:
Email address: ivanyi.bence@gmail.com
Password: PrintNode07
Ha megadtad a felhasználónevet és jelszót, akkor fél percen belül elindul a nyomtatás.
Ha azonban az alábbi üzenet jelenik meg akkor ellenőrizd, a Windowsban a nyomtatód üzemállapotát a 3-as pont szerint:
Nyomtatók ellenőrzése a Windows programban
3. Keress rá a Nyomtatók és szkennerek kezelésére a Windows-ban vagy válaszd ki a menüpontot a „Vezérlőpult”-ból.
4. Válaszd ki a nyomtatót amivel problémád van, ellenőrizd az állapotát:
5. Válaszd a „Kezelés” gombot és próbálj nyomtatni egy tesztoldalt 4-es pont szerint járj el.
6. Ha nem nyomtatta ki a teszt oldalt és láthatóan beragadt a nyomtatási sorba akkor az alábbiakat ellenőrizheted, mert akkor nem PlaccOn oldalt van a probléma:
- Be van-e kapcsolva a nyomtató, továbbítja a papírt?
- Be van-e dugva a csatlakozóba (USB vagy LAN, wifi, bluetooth esetén van-e kapcsolat)?
- Nem fogyott ki a papír a nyomtatóból?
- Milyen hibaüzenetet ír?
- Nem törött meg az adatkábel?
7. Ha a Windows tesztoldal sikeresen nyomtatott, de a PlaccOn rendszerből nem történik nyomtatás, akkor a PrintNode nyomtató szervert kell ellenőrizni:
A tálcán (jobb alul ▲ jelre kattintva nyisd meg a futó alkalmazások közül a PrintNode alkalmazást:
Ezzel megnyilik a PrintNode Client ablak, ahol a Printers fület válaszd.
Jegyezd fel – írd fel annyak a nyomtatónak (nyomtatóknak) a kilenc jegyű ID sorszámát, amely a Windows rendszerből sikeresen nyomtatott tesztet.
8. Nyisd meg a PlaccOn allkamazásod és kattints a Beállítások menüpontra. Válaszd ki a boltot, majd a beállítások lap alján a Nyomtató beállítások fülön írd be be a Nyomtató1#, 2#, 3# ID—t.