1. A tálcán található keresőben keress rá a „PrintNode” alkalmazásra és nyisd meg.

 

2. A felugró ablakban add meg az alábbi felhasználónevet és jelszót:

Email address: ivanyi.bence@gmail.com
Password: PrintNode07

 

 

Ha megadtad a felhasználónevet és jelszót, akkor fél percen belül elindul a nyomtatás.

Ha azonban az alábbi üzenet jelenik meg akkor ellenőrizd, a Windowsban a nyomtatód üzemállapotát a 3-as pont szerint:

Nyomtatók ellenőrzése a Windows programban

3. Keress rá a Nyomtatók és szkennerek kezelésére a Windows-ban vagy válaszd ki a menüpontot a „Vezérlőpult”-ból.

 

4. Válaszd ki a nyomtatót amivel problémád van, ellenőrizd az állapotát:

 

5. Válaszd a „Kezelés” gombot és próbálj nyomtatni egy tesztoldalt 4-es pont szerint járj el.

 

6. Ha nem nyomtatta ki a teszt oldalt és láthatóan beragadt a nyomtatási sorba akkor az alábbiakat ellenőrizheted, mert akkor nem PlaccOn oldalt van a probléma:

  • Be van-e kapcsolva a nyomtató, továbbítja a papírt?
  • Be van-e dugva a csatlakozóba (USB vagy LAN, wifi, bluetooth esetén van-e kapcsolat)?
  • Nem fogyott ki a papír a nyomtatóból?
  • Milyen hibaüzenetet ír?
  • Nem törött meg az adatkábel?

 

7. Ha a Windows tesztoldal sikeresen nyomtatott, de a PlaccOn rendszerből nem történik nyomtatás, akkor a PrintNode nyomtató szervert kell ellenőrizni:

A tálcán (jobb alul ▲ jelre kattintva nyisd meg a futó alkalmazások közül a PrintNode alkalmazást:

 

Ezzel megnyilik a PrintNode Client ablak, ahol a Printers fület válaszd.
Jegyezd fel – írd fel annyak a nyomtatónak (nyomtatóknak) a kilenc jegyű ID sorszámát, amely a Windows rendszerből sikeresen nyomtatott tesztet.

 

8. Nyisd meg a PlaccOn allkamazásod és kattints a Beállítások menüpontra. Válaszd ki a boltot, majd a beállítások lap alján a Nyomtató beállítások fülön írd be be a Nyomtató1#, 2#, 3#  ID—t.