Súgó

 

A PlaccOn szoftverben található témakörök alapján (pl. Placc, Termékek, stb.) sorra vettük a leggyakoribb hibákat, amelyben segítségedre lehet szükséged. Kattints a megfelelő sorokra a témakörökön belül!

A videós segítségért görgess lejjebb!

Hibaelhárítás

Nem működik a nyomtató

1. A tálcán található keresőben keress rá a "PrintNode" alkalmazásra és nyisd meg.   2. A felugró ablakban add meg az alábbi felhasználónevet és jelszót: Email address: ivanyi.bence@gmail.com Password: PrintNode07     Ha megadtad a felhasználónevet és...

Általános beállítások

Választható témák:

Anydesk letöltése és futtatása

Töltsd le az Anydesk nevezetű alkalmazást erről a linkről, majd telepítsd a képen látható bekarikázott részre kattintva.          A következő ablakban kattints a telepítés és elfogadás gombra.         A start menüben, vagy a...

Chrome távoli asztal megosztása

A Google Chrome böngészője lehetővé teszi, hogy egy speciális bővítmény segítségével hozzáférést tudj biztosítani más felhasználóknak, ezáltal például segítséget tudunk nyújtani távolról is. A funkció számítógépen, Android és Apple eszközön egyáltalán használható....

Android alkalmazás frissítése

Amennyiben Android eszközöd van, az Android alkalmazást az alábbi módon tudod frissíteni. A frissítést akkor kell elvégezni, ha a PlaccOn-tól értesítést kaptál, hogy ezt tedd meg, vagy ha valamely funkció esetleges rendellenesen viselkedne. Az alkalmazás frissítésének...

Android alkalmazás letöltése és telepítése

A PlaccOn rendszert használhatod böngészőből, de lehetőséged van Android alkalmazást is használni, így a PlaccOn egyből elérhető indítóikonjával a gyorsmenüből eszközeiden.   Töltsd le az alkalmazást a fenti gombról Android eszközödre, Válaszd ki a letöltések...

Böngészési előzmények (sütik) törlése

 A PlaccOn rendszerét folyamatosan fejlesztjük: új frissítéseket, modulokat hozunk létre, optimalizáljuk a működést hibajavításokkal. Előfordulhat, hogy ezek a korrekciók apró fennakadásokat okozhatnak az üzemelésben. A böngészési előzmények (cache) törlésével azonban...

iPad beállítása

Nyisd meg az iPad eszközön az AppStore alkalmazást. Keress rá a “Kiosk Mode for iPad” alkalmazásra és válaszd a letöltést (ingyenes app) Nyisd meg az alkalmazást és add meg a PlaccOn app elérését: https://placcon.onlineettermirendszer.hu/ Nyisd meg a kezdő képernyődön...

Nyomtató, pénztárgép, vonalkódolvasó

Választható témák:

FiscalNet – romániai pénztárgép kapcsolat

Romániában működő PlaccOn partnereknek lehetősége van adatkábeles pénztárgép kapcsolatot létrehozni az alkalmazás és a pénztárgép között, a FiscalNet program integrációval, mely kapcsolatot jelent szinte az összes Romániában engedélyezett pénztárgéppel. Mi kell hozzá?...

Nem működik a nyomtató

1. A tálcán található keresőben keress rá a "PrintNode" alkalmazásra és nyisd meg.   2. A felugró ablakban add meg az alábbi felhasználónevet és jelszót: Email address: ivanyi.bence@gmail.com Password: PrintNode07     Ha megadtad a felhasználónevet és...

Epson nyomtató beállítás (dupla nyomtatásra, folyamatos másolat)

Néha a konyha rendelésekre a szakácsnak olyan igénye van, hogy a rendeléseket két példányba nyomtassa. Ez esetben nem a PlaccOn rendszerben kell keresni a megoldást, hanem a hardver beállításában.   1. Keresd ki a vezérlőpultban az Epson  nyomtató beállításában a...

Fiscat, Cashbox gépek gyűjtő programozása

Az alábbi módon kell programozni a pénztárgépek gyűjtőit, hogy a QR kódot megfelelően fogadja a pénztárgép a PlaccOn rendszertől. (ezt a programozást csak a pénztágép szervize tudja elvégezni) QR kód fogadása: igen Gyűjtők: 1 – 5% Áfás Termék 2 – 18% Áfás Termék 3 –...

Mi a teendő ha Cashbox, Fiscat pénztárgépem frissített?

Amennyiben azt tapasztalod, fogy Cashbox  vagy Fiscat típusú pénztárgéped frissített és erről a pénztárgép nyomtatott egy tájékoztatót záráskor ezzel a tartalommal: Akkor az alábbi egyszerű műveletet kell elvégezned a PlaccOn rendszerben, hogy zavartalanul üzemeljen...

Vonalkód leolvasás

Vonalkódleolvasó készülékkel még egyszerűbb és gyorsabb a rendelésfelvétel a PlaccOn vendéglátó szoftverben. Íme a lépések, hogyan tudod használni. Vonalkód és QR kód leolvasás feltétele: EAN kód feltöltése termékhez. Rendelkezz vonalkód leolvasóval.   EAN kód...

Raspberry PI nyomtatószerver beállítása

Mi kell hozzá?  1 db Raspberry PI 3 (Model B+) eszköz 1 db min 4GB MicrSD kártya 1 db telefontöltő (min 2,5 A) 1 db asztali számítógép vagy laptop 1 db Epson blokknyomtató PrintNode protokollal: https://placcon.hu/termek/epson-blokknyomtato-80-mm/ Internet kapcsolat...

Placc

Választható témák:

Asztaltérkép: eladótér, pult és asztal hozzáadása, módosítása

Itt állítható be a munkaterületen található eladóterek (például kávézó eladótér, galéria, külső terasz), valamint az eladótereken található pultok és asztalok száma.   Eladótér hozzáadása, módosítása Lépj a PlaccOn beállításokban az üzletek menübe, keresd ki az...

Gyorseladás

A gyorseladás funkció a pultos kiszolgálást segíti, azaz amikor a vendég vagy azonnal elviszi a rendelését, vagy a pultnál állva fogyasztja el, vagy nem tudjuk előre, hogy hova fog leülni.   Hogyan működik a gyorseladás funkció? 1. Nyomd meg a rakéta gombot a...

Allergének

Késztermékek és összetett termékek esetén a termékfeltöltés során lehetőség van azon allergének megadására, amelyeket az adott termék tartalmaz. Így rendelésfelvételnél a  ikonra kattintva olyan termékekre szűrhet a munkatárs, amelyek NEM TARTALMAZZÁK az adott...

Feltétek

A feltétek kiegészítő opciós termékek, amelyek összetett termékek esetén használhatók kiegészítő termékként.   Milyen szituációkban használjunk feltéteket? Példák: Margherita Pizzához opcionálisan plusz feltétek választhatók, pl: prágai sonka, ruccola. Cappuccino...

Rendelésváró

Választható témák:

Rendelésváró

Mire jó a rendelésváró modul? A modul segítségével az előkészítő pultokban/helységekben kerülnek megjelenítésre a beérkező rendelések egy külön monitoron. Így a szakács vagy pultos átlátható módon értesül mit kell elkészítenie, majd jelölhetik, hogy az adott...

Vendégeim

Választható témák:

Kedvezmény adások

Vendégeidnek több féle módon adhatsz kedvezményt, a kedvezmény lehet válaszhatóan %-os vagy Forintális: Asztal kedvezmény (egész rendelésre) Vendég kedvezmény (fixen beállított) Dolgozói kedvezmény (fixen beállított) Vendég "jutattás" (lefogysztható keret) Dolgozói...

Termékek

Választható témák:

Allergének

Késztermékek és összetett termékek esetén a termékfeltöltés során lehetőség van azon allergének megadására, amelyeket az adott termék tartalmaz. Így rendelésfelvételnél a  ikonra kattintva olyan termékekre szűrhet a munkatárs, amelyek NEM TARTALMAZZÁK az adott...

Feltétek

A feltétek kiegészítő opciós termékek, amelyek összetett termékek esetén használhatók kiegészítő termékként.   Milyen szituációkban használjunk feltéteket? Példák: Margherita Pizzához opcionálisan plusz feltétek választhatók, pl: prágai sonka, ruccola. Cappuccino...

Termékfeltöltés

  A PlaccOn rendszerében 4 féle terméktípust különböztetünk meg. Mielőtt nekilátsz a termékek feltöltéséhez, fontos megérteni, hogy mi a különbség az egyes fajták között. Ezért a termékfeltöltést az alapvető definíciók meghatározásával kezdjük. Tartalomjegyzék...

Kedvezmény adások

Vendégeidnek több féle módon adhatsz kedvezményt, a kedvezmény lehet válaszhatóan %-os vagy Forintális: Asztal kedvezmény (egész rendelésre) Vendég kedvezmény (fixen beállított) Dolgozói kedvezmény (fixen beállított) Vendég "jutattás" (lefogysztható keret) Dolgozói...

Raktárkezelés

Választható témák:

Leltár

A leltározás funkcióval üzletünk alapanyagainak és késztermékeinek mennyiségét tudjuk korrigálni és ellenőrizni. A leltározás eredménye megmutatja az eltérés mértékét és beszerzési bruttó értékét. FONTOS: A készleted szerint kóla termékből -5 darab van. A leltározás...

Árumozgatás

Ez a funkció csak azoknak a felhasználóknak szükséges, akik több üzlettel vagy raktárral rendelkeznek. Az árumozgatások menüpontban alapanyagot és készterméket tudunk átmozgatni különböző indokokkal egyik boltból a másikba, vagy egyik raktárból a másikba. Új...

Selejtezés

https://placcon.onlineettermirendszer.hu/stock-transaction-reject/index Célja a készletről kivezetni a sérült, lejárt, vagy bármilyen egyéb indokkal terméket. Új selejtezés létrehozása: https://placcon.onlineettermirendszer.hu/stock-transaction-reject/create Raktár:...

Bevételezés

https://placcon.onlineettermirendszer.hu/stock-transaction-in/index Ezt a menüpontot a Raktárkezelés alatti Bevételezések alatt éred el az oldalsó menüsávban. Itt tudod rögzíteni (készletre felvenni) a szállítóktól érkező alapanyagokat és késztermékeket. Azonban csak...

Készlet

  Az üzlet(ek) és raktár(ak) készlettartalma kezelhető itt: https://placcon.onlineettermirendszer.hu/stock/index A felső szűrősávban név, raktár és minimum / maximum készlet alapján tudsz keresni. Több raktárat az üzlet beállításokban tudsz felvinni (a...

Riportok

Választható témák:

Elrontott, vagy visszamondott megrendelések sztornózása

 Igyekszünk minden fejlesztés kérésnek eleget tenni, így került sorra a sztornózási lehetőség bevezetésére is rendszerünkben. Ennek köszönhetően mostantól te is tudod törölni az elrontott, vagy  visszamondott rendeléseket.     Rendszerünkbe való belépés után...

Riportok

A riportok menüpont alatt számos, az üzleted kiértékeléséhez hasznos riportfunkciót nyújtunk, amelyekkel megvizsgálhatod vállalkozásod eredményességét.   Napi bevételek Napi és fizetési mód szerinti bontásban tekinthetők meg a bevételek. A szűrő segítségével adj...

Riport szűrők elmentése

Gyakori lekérdezésed van, állíts be saját szűrőt, legyen az termék, idő, felhasználó. Ha mentett szűrőd van, akkor egy kattintás és elötted is van a kedvelt lekérdezés. Válaszd ki a riportot amibe a szűrést be szeretnéd állítani Állítsd össze a szűrőt első alalommal...

Beállítások

Választható témák:

Jelszó megváltoztatása

Amennyiben bármilyen oknál fogva szeretnéd megváltoztatni a jelszavad, az alábbi lépések szerint teheted meg pár perc alatt.   A jelszó megváltoztatásának menete: A rendszerbe való belépés után a bal oldalsó sávban a nevére kattintva a beállításokhoz jutsz, ahol...

Online rendelés modul

1. Rendeld meg a modult, ha még nem tetted meg! Ezt követően küldünk egy regisztrációs linket, amin be tudsz lépni a „PlaccOn Online Rendelés adminba”. https://www.restaurantlogin.com2. Ez a felület fog fogadni, az első belépésnél.3. Név és Cím Minden mezőt...

Első lépések / fizetési módok

A beállítások / első lépések / fizetési módok menüpont alatt azokat a fizetési módokat állíthatod be, amelyeket az üzletedben elfogadsz. Fontos! A dolgozóknak van lehetőségük előre egyenleget befizetni a saját fogyasztásuk kezelése érdekében, e célból kerül...

Első lépések / alapanyag típusok

Az alapanyag típusoknál azokat a csoportokat kell beállítani, amelyeket a készletezés, leltározás, bevételezésnél és a termékfeltöltésnél jelennek meg. A leggyakrabban használt fajtákat, valamint amelyeket szerződéskötést követően a kérdőívben megadtál, csapatunk...

Első lépések / termék típusok

Új üzlet felvétele esetén ha végeztél az üzlet beállításokkal, célszerű itt folytatni. Termék típusok A rendelésfelvételnél megjelenő termékcsoportok itt adhatók meg és módosíthatók. Tippek termékcsoportok kialakításához: Ne vegyél fel túl sok főcsoportot, mivel akkor...

Üzlet beállítások

Az első üzlet beállítását a PlaccOn csapata elvégzi részedre. Ha módosítani szeretnél a későbbiekben, akkor az alábbiak szerint tudsz eljárni.   Meglévő üzletbeállítások Lépj a bal oldali menüben a beállítások / üzletek oldalra. Módosításáért kattints a listában...

Munkatársak

Hogyan tudunk új munkatársat rögzíteni a rendszerben? Lépj be a PlaccOn admin felületére és válaszd a bal oldali sávban a Beállítások / Munkatársak menüpontot (ha nincs ilyened, nem rendelkezel megfelelő jogosultsággal). Nyomd meg a  gombot. Majd a létrehozás oldalon...

QR kód pénztárgép kapcsolat modul

A funkció csak QR kód leolvasóval rendelkező Fiscat Neon+, Fiscat iPalm és Cashbox Base  pénztágéppel működik. A modulnak köszönhetően egy QR kód generálódik a fizetési képernyőre, amelyet a kódleolvasóval lecsippantva a fizetendő összeg, Áfa és fizetési mód is...

Sorszámosztó modul

Ezt a modult azoknak a vendéglátóhelyeknek ajánljuk, ahol pultos kiszolgálás működik (nem ül le egy asztalhoz, vagy nem tudjuk, hogy melyikhez ül le), tehát gyorseladásban is értékesítenek, de a megrendelt termék nem azonnal kerül átadásra. Így egy automatikusan...

Token újraküldése

Új munkatárs meghívása esetén a rendszer automatikus levélben megküldi a belépéshez szükséges felhasználónevet és egy megerősítő linket. A link csak 24 óráig érvényes: erre kattintva tudja megerősíteni belépési szándékát és saját jelszót generálni a felhasználó. Ha...

Videók

Rendelésfelvétel menete:

Kiszállításos rendelések:

Sorszámosztó modul működése:

Rendelésváró modul működése:

EAN kód feltöltése: